Entebbe-Istanbul-Amsterdam-Wapserveen - Reisverslag uit Wapserveen, Nederland van Anniek Doeven - WaarBenJij.nu Entebbe-Istanbul-Amsterdam-Wapserveen - Reisverslag uit Wapserveen, Nederland van Anniek Doeven - WaarBenJij.nu

Entebbe-Istanbul-Amsterdam-Wapserveen

Blijf op de hoogte en volg Anniek

20 December 2014 | Nederland, Wapserveen

Ik ben weer thuis!

Ja echt zo; het is gedaan met de rust in Wapserveen. Althans, dat zegt mijn papa.

Donderdagnacht zijn Linda en ik weer naar Nederland gegaan. Uiteraard gingen we 's avonds eerst nog even met Lisa naar mijn favoriete stamkroeg Bubbles en om 02:00 zijn we naar het vliegveld in Entebbe gegaan. Daar aangekomen moest ik eerst nog even de wc onderkotsen en toen konden we opstijgen. Linda had mij verteld dat we maar 5 uurtjes hoefden te vliegen, dus dat kon ik nog wel volhouden. Jammer genoeg was ze niet zo'n beste reisleider en duurde die reis 6 uur. Dat laatste uurtje viel me behoorlijk zwaar. In Istanbul was het behoorlijk saai; daar moesten we 4 uur wachten. Wat een hel. Nog 4 uurtjes vliegen naar Amsterdam en we waren alweer in ons thuisland!

Op Schiphol aangekomen liepen Linda en ik er eigenlijk een beetje belachelijk bij. De meeste mensen hadden winterjassen aan en mutsen op en wij kwamen in onze zomerkleren Amsterdam vrolijk maken. Het idee was leuk, maar mijn bevroren tenen (ik had slippers aan) vonden het een minder goed plan. Mijn papa, mama, broer, Marloes en Ylse stonden me op te wachten en ik was erg blij ze weer te zien.

Onderweg moesten we uiteraard even bij de Mac stoppen en in Wapserveen aangekomen was er een surprise party voor me georganiseerd :) Mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes waren daar en vanaf dat moment vond ik het niet erg meer om thuis te zijn. Als kers op de slagroomtaart (dat is toch een bestaan gezegde?) kreeg ik een super mooi cadeau; een houten ding met een hele mooie foto erop. Wat heb ik toch topvrienden!

Al met al heb ik een super tijd in Uganda gehad. Vind het jammer dat ik alweer terug ben, maar het was ook mooi geweest. Het geld was al lang en breed op en begon wel mensen te missen. In Nederland zijn ook wel kroegen te vinden waar ik het leuk vind. In ieder geval hartstikke bedankt voor het lezen van mijn verslagen en de steun die ik heb gehad! Tot snel! :)

xx

  • 21 December 2014 - 11:03

    Gerda:

    Hee hoi! Welkom thuis!
    Ik hoop dat je nu je terug bent wel door blijft schrijven, want het is een genot om jouw down to earth teksten te lezen!
    Beetje jammer dat je 't toilet meteen alweer vervuilen moest, mooi dat je een "ding" met foto van je vrienden kreeg! En ik begrijp dat je voor de kroegen naar Oeganda bent geweest hihi.
    Fijn dat je vrienden je ook gemist hebben en ze je nu weer door je saaie bestaan in Nederland heen zullen helpen! Helemaal Toppie! Komt wel goed met jou!
    Veel succes en ik lees gauw weer van je!

    P.s. anders kun je altijd nog solliciteren als reizend verslaggever ofzo! Lijkt me leuk!

  • 21 December 2014 - 23:22

    Liselot:

    Jeeeh welkom terug!!
    Je verhalen waren super om te lezen, hoop dat we snel weer een keertje kunnen daten ;)
    Xxx

  • 30 December 2014 - 00:21

    Ricardo :

    Hey Lieve Anniek,

    Fijn dat je weer terug bent, Spannende maar ook zeer leuke verhalen gelezen.
    Als je er aan toe bent zie ik graag eens je foto's en natuurlijk hoor ik graag de verhalen eens van jezelf.

    Veel liefs,

    Ricardo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anniek

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 2155
Totaal aantal bezoekers 12934

Voorgaande reizen:

18 September 2014 - 30 December 2014

Oeganda

Landen bezocht: